Tuesday 16 July 2013

Glory Glory Science and Islam :)

          Annyong Haseyo ! Selamat berpuasa hr ke 8 peeps ! *those yg x tinggal puasa lagi lahh..hehe.. Today's entry nk post pcl FST *stand for Faculty Science and Technology :) Why FST ? haha.. alhmdulillah . Foodbiotech gen 10, i am , in sha allah :) *i'm gonna miss sc actuary :( huhu.. btw, sept ni aku masuk buildings baru tau ! *muka bangga* lulz. kehkehkeh.. actually bgunan fst baru jee siap..so tak smpai setahun lg senior pkai..so, aku nnt msuk situ pun still akn nmpk baru lah kan ? hewhew..aku rasa kan, nasib aku memang Tuhan nk bg yg baru2 jee utk aku. Eheh? mana taknya, time kt smamaiwp, aku first batch, mmg merasa lah kelas baru, katil baru, *even tak dpt bgunan smamaiwp yg laaagi baru tu* hehe. time tmhidi pun, ktorg first batch 2012/2013 yg guna building tu ..laaa nii..bgunan fst pun !!! Yeay ! Jum tengok bakal tempat aku belajar sept ni :)


Proud to be here ! *bakal* muehehe :p













Haa..tu lah bakal tmpt bljr aku nnt. Btw, gmbr dr luar jee hado :( dedalam tu mcm biasa lah kot..ade lab, surau, dkp, bilik tutorial, and bla bla blaaaa ..hehe.

And then semalam aku terjumpa pic KK1 *stands for Kolej Kediaman 1* . Luckily  i am. Will be placed there.. Gonna share a room with 3 others roomates. *hope aku dapat roomate yg aku tak kenal..rajin, baik hati, kepala macam aku,, and yang paaaaaaling penting ! pembersih & pengemas..hehe..pasai pa ..aku anti sikit org2 tak tahu jaga kbrsihan ni..come on lah..dh nk tua pun..bukan 3 thun lagi kan ? so what ? haha.. *banyak pulak aku membebel* okay hentikan -.-











Okay serious rasa nak nanges tengok katil double decker -.- tapi.. haruslah aku be grateful kan ? Okay alhamdulillah :) That's all. *tak sabar nak masuk degree :p Kbai !



No comments:

Post a Comment