Tuesday 14 January 2014

Why / Try Me ?


Assalamualaikum earthlings !

Pernah tak rasa macam serba tak kena ?

erm rasa macam kita ni punca 1001 masalah. pernah tak ?

semuanya itu ini tak kena.

*dushh*

truly deeply madly, aku ni baru gadis doploh yang kureng sikit tahap kematangan -.-'

aku baru nak adapt jadik matang.

but along dis journey, sometimes aku rasa jatuh and tak larat nak bangun dah.

pity me.

to be honest kan, aku jealous tengok kawan-kawan yang dah matang tu.

pandai handle life even though how hard it is.

tapi aku ?

haiisey tercabar okay -.-'

owh yea,

memandangkan 2014 ni aku nak jadik pendiam sikit tanak becok-becok dah,

nak ambik peluang nak banyakkan berfikir.

supaya jadik matang sikit -.-'

tapi aku ni lembik jugak kengkadang.

haish kuat kuat cik fai kuat !

doakan aku ye.


hambek kau rimau aku bagi :p

So, wanna try me ? :p

Chill lah kan . hahihu. 

adios fellas !




No comments:

Post a Comment